De laatste blog voor het afsluiten van de cursus.
In mijn voorlaatste blog heb ik al het een en ander laten weten over mijn bevindingen.
Wat ik miste bij deze cursus is het samen gevoel. Ik denk dat wanneer er in de tweede avond een aantal dingen samen gedaan waren, we misschien meer contact met elkaar hadden gezocht. Ik denk dan aan het versturen van een blog en daarop reageren. Alles was erg vrijblijvend en toch weer niet en dat blijkt uit het aantal blogs die gemaakt zijn over de ervaringen.
Nog even over Webfeud. Ik heb een account aangemaakt. Als je het leuk vindt om mee te doen kun je me vinden onder de naam Bridget. Ben benieuwd.
maandag 10 december 2012
woensdag 5 december 2012
Ik heb heerlijk een dagje vrij. Alle cadeautjes zijn ingepakt en voorzien van een rijm(pje). Niet iedereen zal dit snappen maar ik vind dit een heerlijke tijd.
Nu nog even wat van me laten horen op mijn blog. Ik had vorige week een foto gemaakt van de regenboog die iedereen ongetwijfeld ook heeft gezien en wilde die in een blog verwerken maar de krant was me voor. Daarin stond een prachtige foto met 2 regenbogen en daar kon ik niet tegenop. De media was me dus voor. Dit is ook een van de dingen die ik geleerd heb. De startpagina waarmee ik met één klik op mijn blog en bloglijst zit, maar ook op nu.nl. Als ik op televisie het laatste nieuws wil zien kom ik vaak halverwege binnen of tijdens de reclame en 's morgens direct op de hoogte zijn van wat er gebeurd is is ook iets waar je aan went. Het verbaasd me soms hoe snel de ontwikkelingen op mediagebied gaan maar ook de ontwikkelingen bij mezelf. Bij de laatste durf ik niet "snel" te zeggen omdat ik daar nog niet tevreden over ben, maar toch leer ik nog steeds van proberen en klikken. Gelukkig kan Karin me steeds weer op weg helpen en motiveren. Door het volgen van de cursus ben ik er zeker van dat ik wil bijblijven/op de hoogte wil blijven van de nieuwe dingen die er komen op media gebied. Ik zal me niet verplicht voelen alles te doen en keuzes maken. Over het aanschaffen van een smartphone met internet en het downloaden van apps moet ik nog even diep nadenken. Volgend jaar juni vervalt mijn abonnement en mijn telefoon is ook aan vervangen toe dus wie weet. WordFeud lijkt me erg leuk maar op de computer kun je dit nu ook spelen en heet het www.webfeud.com. Ik ga het downloaden maar moet nog een naam verzinnen. Zo gauw ik dit heb gedaan horen jullie van me. Misschien samen webfeuden? Lijkt me leuk.
Nu nog even wat van me laten horen op mijn blog. Ik had vorige week een foto gemaakt van de regenboog die iedereen ongetwijfeld ook heeft gezien en wilde die in een blog verwerken maar de krant was me voor. Daarin stond een prachtige foto met 2 regenbogen en daar kon ik niet tegenop. De media was me dus voor. Dit is ook een van de dingen die ik geleerd heb. De startpagina waarmee ik met één klik op mijn blog en bloglijst zit, maar ook op nu.nl. Als ik op televisie het laatste nieuws wil zien kom ik vaak halverwege binnen of tijdens de reclame en 's morgens direct op de hoogte zijn van wat er gebeurd is is ook iets waar je aan went. Het verbaasd me soms hoe snel de ontwikkelingen op mediagebied gaan maar ook de ontwikkelingen bij mezelf. Bij de laatste durf ik niet "snel" te zeggen omdat ik daar nog niet tevreden over ben, maar toch leer ik nog steeds van proberen en klikken. Gelukkig kan Karin me steeds weer op weg helpen en motiveren. Door het volgen van de cursus ben ik er zeker van dat ik wil bijblijven/op de hoogte wil blijven van de nieuwe dingen die er komen op media gebied. Ik zal me niet verplicht voelen alles te doen en keuzes maken. Over het aanschaffen van een smartphone met internet en het downloaden van apps moet ik nog even diep nadenken. Volgend jaar juni vervalt mijn abonnement en mijn telefoon is ook aan vervangen toe dus wie weet. WordFeud lijkt me erg leuk maar op de computer kun je dit nu ook spelen en heet het www.webfeud.com. Ik ga het downloaden maar moet nog een naam verzinnen. Zo gauw ik dit heb gedaan horen jullie van me. Misschien samen webfeuden? Lijkt me leuk.
Abonneren op:
Posts (Atom)