dinsdag 30 oktober 2012
Eigenlijk weet ik niet meer wat ik gedaan heb maar het is uiteindelijk gelukt mijn foto collage van Ameland op mijn blog te zetten. De middelste foto is een zoekplaatje. Ik was van plan heel veel foto's te maken tijdens mijn vakantie maar mijn fototoestel is kapot gegaan. Vandaag het geheugen van de camera in mijn laptop geplaatst en geprobeerd de foto's die nog niet op mijn externe schijf stonden daar op te zetten. Het is me niet gelukt dus daar moet ik nog raad om vragen. Tijdens het selecteren van de foto's dacht ik steeds dat ik moest slepen maar het bleek dat ik de ctrl knop ingedrukt moest houden en ja.. toen was het snel gebeurd. Ik ben door mijn vakantie wel wat achter geraakt. Vanavond ook media wijsheid doorgelezen maar nog lang niet alle links aan kunnen klikken. Het is inmiddels weer 23.50 uur geworden en ik ga stoppen. Donderdag weer verder.
donderdag 18 oktober 2012
Symbaloo
Ik heb/had Symbaloo geïnstalleerd maar ook weer verwijderd. Doordat ik iets geks had gedaan en er daardoor een pagina tevoorschijn kwam die ik vervolgens niet meer weg kreeg ben ik een beetje bang geworden. Een vriend heeft de pagina weer weg gekregen, gelukkig. Ik doe het gewoon weer met wat ik al had gemaakt bij Firefox in een balk onder de url balk.
Ik vind het jammer dat er op de bloglijst niet automatisch een bericht komt van een nieuw gemaakt bericht. Zou zoiets mogelijk zijn? Nu speur ik het blog van elke mede cursist af.
Ik vind het jammer dat er op de bloglijst niet automatisch een bericht komt van een nieuw gemaakt bericht. Zou zoiets mogelijk zijn? Nu speur ik het blog van elke mede cursist af.
zondag 14 oktober 2012
Kandinsky
Ik heb leuke en warme herinneringen aan 's avonds puzzelen samen met mijn zussen en ouders. Een aantal jaren terug had ik weer heel veel zin om een legpuzzel te maken en zette het op mijn verlanglijstje voor de Sint. Ik kreeg een puzzel met de afbeelding van een schilderij van Kandinsky. Deze schilder was me nog nooit opgevallen maar de afbeelding sprak me direct heel erg aan. Sindsdien speur ik het internet en marktplaats af naar reproducties maar ik heb mijn keuze nog niet kunnen maken . Oordeel zelf, wat vinden jullie van deze schilder?
vrijdag 12 oktober 2012
Symbaloo
Vanavond weer geprobeerd Symbaloo als startpagina te downloaden. Maandagavond ook aan gewerkt maar de computer liep vast en daar is iets voor nodig. Teveel op knopjes en linkjes gedrukt zodat de computer het niet meer wist en ik ook niet. Ik heb vanavond denk ik gespeeld met icoontjes maken want toen ik de computer opnieuw opstartte kreeg ik niet de Symbaloo pagina als startpagina. Het ging zo leuk en nu ben ik alles kwijt waarschijnlijk.
Morgen maar even kijken wat ik fout heb gedaan.
Morgen maar even kijken wat ik fout heb gedaan.
zondag 7 oktober 2012
Nijkerk
| Bibliotheek Nijkerk |
| |
| Station Nijkerk |
| Wat zou ik zijn zonder mijn vouwfiets. |
| Grote kerk van Nijkerk |
Nederland".
zaterdag 6 oktober 2012
Courgette
Collega Eveline verraste ons donderdagmorgen met deze zelf geteelde courgette. Bijna te mooi om aan te snijden maar ook zonde om dat niet te doen.
Vanmiddag aan de slag. Snijplank, pannen en alle ingrediënten bij elkaar gezocht en er een heerlijke soep van gemaakt.
In de koelkast lag nog een stukje paprika en 2 aardappels die er prima bijpasten.
| En zie het resultaat. |
woensdag 3 oktober 2012
GELUKKIG
GELUKKIG is het me gelukt een blog te maken en te schrijven en GELUKKIG was ik niet de enige die er moeite mee had. Ik heb jullie blogs gelezen en gezien dat er zelfs foto's bij zijn geplaatst. Mijn complimenten en ja.....dat ga ik ook proberen. Misschien kan ik binnenkort schrijven : GELUKKIG, het is me GELUKT. Dat zou me heel GELUKKIG maken.
TIJD
Tijd is meetbaar en wordt gemeten door middel van een klok. Dit zegt Wikipedia over het begrip tijd. Nou dat heb ik geweten de afgelopen week. Vol goede moed meldde ik me aan voor de cursus "7Dingen" om er vervolgens achter te komen dat de 24 uur die een dag geeft wel heel snel voorbij zijn. Maar eindelijk is mijn blog dan gemaakt en wat blijkt : ik hou nog tijd over om even te kijken wat mijn medecursisten in hun eerste blog hebben gezet.
Abonneren op:
Posts (Atom)
