vrijdag 12 oktober 2012

Symbaloo

Vanavond weer geprobeerd Symbaloo als startpagina te downloaden. Maandagavond ook aan gewerkt maar de computer liep vast en daar is iets voor nodig. Teveel op knopjes en linkjes gedrukt zodat de computer het niet meer wist en ik ook niet. Ik heb vanavond denk ik gespeeld met icoontjes maken want toen ik de computer opnieuw opstartte kreeg ik niet de Symbaloo pagina als startpagina. Het ging zo leuk en nu ben ik alles kwijt waarschijnlijk.
Morgen maar even kijken wat ik fout heb gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten