zondag 14 oktober 2012

Kandinsky

 
Ik heb leuke en warme herinneringen aan 's avonds puzzelen samen met mijn zussen en ouders. Een aantal jaren terug had ik weer heel veel zin om een legpuzzel te maken en zette het op mijn verlanglijstje voor de Sint. Ik kreeg een puzzel met de afbeelding van een schilderij van Kandinsky. Deze schilder was me nog nooit opgevallen maar de afbeelding sprak me direct heel erg aan. Sindsdien speur ik het internet en marktplaats af naar reproducties maar ik heb mijn keuze nog niet kunnen maken . Oordeel zelf, wat vinden jullie van deze schilder?

1 opmerking:

  1. Zelf heb ik niet veel met Kandinsky, hoewel een puzzel misschien wel leuk zou zijn.

    Als je een foto of video on je blog zet is t vaak handig om even 1 return/enter tussen de afbeelding en de tekst te zetten. Dan begint de tekst mooi onder de afbeelding/video.

    BeantwoordenVerwijderen