Ik heb heerlijk een dagje vrij. Alle cadeautjes zijn ingepakt en voorzien van een rijm(pje). Niet iedereen zal dit snappen maar ik vind dit een heerlijke tijd.
Nu nog even wat van me laten horen op mijn blog. Ik had vorige week een foto gemaakt van de regenboog die iedereen ongetwijfeld ook heeft gezien en wilde die in een blog verwerken maar de krant was me voor. Daarin stond een prachtige foto met 2 regenbogen en daar kon ik niet tegenop. De media was me dus voor. Dit is ook een van de dingen die ik geleerd heb. De startpagina waarmee ik met één klik op mijn blog en bloglijst zit, maar ook op nu.nl. Als ik op televisie het laatste nieuws wil zien kom ik vaak halverwege binnen of tijdens de reclame en 's morgens direct op de hoogte zijn van wat er gebeurd is is ook iets waar je aan went. Het verbaasd me soms hoe snel de ontwikkelingen op mediagebied gaan maar ook de ontwikkelingen bij mezelf. Bij de laatste durf ik niet "snel" te zeggen omdat ik daar nog niet tevreden over ben, maar toch leer ik nog steeds van proberen en klikken. Gelukkig kan Karin me steeds weer op weg helpen en motiveren. Door het volgen van de cursus ben ik er zeker van dat ik wil bijblijven/op de hoogte wil blijven van de nieuwe dingen die er komen op media gebied. Ik zal me niet verplicht voelen alles te doen en keuzes maken. Over het aanschaffen van een smartphone met internet en het downloaden van apps moet ik nog even diep nadenken. Volgend jaar juni vervalt mijn abonnement en mijn telefoon is ook aan vervangen toe dus wie weet. WordFeud lijkt me erg leuk maar op de computer kun je dit nu ook spelen en heet het www.webfeud.com. Ik ga het downloaden maar moet nog een naam verzinnen. Zo gauw ik dit heb gedaan horen jullie van me. Misschien samen webfeuden? Lijkt me leuk.
Goed om te horen/lezen dat je je voor hebt genomen bij te blijven op het gebied van de nieuwe media. Als ik zo naar de blogjes kijk die je schreef dan heb je een mooie combi gevonden van het mixen van je eigen belevenissen met de geleerde dingen. Leuk. Dat is denk ik ook de enige manier waarop het kan gaan "werken", als je de nieuwe media gaat gebruiken voor jezelf.
BeantwoordenVerwijderenWordfeuden zie ik niet zo, maar misschien zijn er anderen die daar verslaafd aan willen raken. Ik merk de verschijnselen wel als ze opduiken.