Het zat me niet lekker dat het plaatsen van een collage op mijn blog niet wilde lukken deze week, terwijl ik het al eerder had gedaan, dus ben ik blijven proberen en opeens kan ik weer "toevoegen".
Ik blijf me erover verbazen dat iets soms zomaar lukt en de volgende keer zit ik weer te prutsen. Veel doen is natuurlijk de oplossing maar ja... mijn eerste blogje ging er al over "TIJD".
Ik ben zo met Media wijsheid bezig dat ik deze week een email heb verwijderd die ik zeker had moeten lezen. Je kunt dus ook overdrijven. Ik heb ook deze week een enquĂȘte ingevuld waarbij werd bezworen dat de informatie anoniem zou zijn. Op het eind werd er gevraagd of ik ook een cadeaubon van € 25,00 wilde winnen. Daarvoor moest ik dan wel mijn adresgegevens invullen. Volgens mij zijn de gegevens dan niet meer anoniem en wordt je op deze manier op slinkse wijze gegevens ontfutselt en voor je het weet krijg je weer allerlei ongewenste post/email binnen. Met Linkedin moet ik nog in de weer maar omdat ik ook niet op zoek ben naar een baan trekt dat wat minder.

Mooi gedaan Gitta !
BeantwoordenVerwijderenEn ik kan me indenken dat LinkedIn minder interessant is voor je. Maar misschien op sociale wijze weer wel, soms zijn daar contacten van vorige banen terug te vinden die dan weer niet op Facebook zijn gegaan. LinkedIn is inderdaad heel anders en veel meer zakelijk.