donderdag 8 november 2012

Media Wijsheid

Ik ben vanaf 21.00 uur aan het lezen over Media Wijsheid. Ik dacht dat ik behoorlijk voorzichtig bezig was op het internet maar ik ga nog voorzichtiger worden. Vooral als het gaat om het winnen van dingen via internet. Het is zo verleidelijk, een jaar lang gratis tanken, een reisje, een dagje uit, een kledingbon. Van alles kun je winnen maar men wil ook alles van je weten en volgens mij wint er nooit iemand ook maar iets. De enige die ermee wint is de maker van de prijsvraag, die heeft jouw gegevens waardoor je via de post ook nog eens wordt lastig gevallen. Ik kwam nog een leuke link tegen : http://www.Hetspinternet.nl, daarin wordt aan kinderen het internet uitgelegd. Ga ik mijn kleinkinderen laten lezen. Een facebook pagina had ik al maar tot nu toe deed ik er weinig mee. Een vriend van vroeger heeft me gevonden via facebook maar het verdere contact heb ik via mijn gewone mail gedaan. Ik heb ook geen behoefte om veel van wat ik doe te delen via facebook.

2 opmerkingen:

  1. Je kan ook privé berichten versturen via je facebook.Die link waarnaar je verwijst kan je ook werkend maken zodat wij de lezers meteen erop kunnen klikken en de website zien, dat weet je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je een blog schrijft en je selecteerd een stuk tekst, je vervolgens op het symbool voor link klikt, kan je in een schermpje de url plakken en dan heb je een klikbare link in je blog.
    Maar misschien kan ik het je beter even laten zien, komt wel goed !

    BeantwoordenVerwijderen