maandag 10 december 2012

De laatste blog voor het afsluiten van de cursus.
In mijn voorlaatste blog heb ik al het een en ander laten weten over mijn bevindingen.
Wat ik miste bij deze cursus is het samen gevoel. Ik denk dat wanneer er in de tweede avond een aantal dingen samen gedaan waren, we misschien meer contact met elkaar hadden gezocht. Ik denk dan aan het versturen van een blog en daarop reageren. Alles was erg vrijblijvend en toch weer niet en dat blijkt uit het aantal blogs die gemaakt zijn over de ervaringen.
Nog even over Webfeud. Ik heb een account aangemaakt. Als je het leuk vindt om mee te doen kun je me vinden onder de naam Bridget. Ben benieuwd.

1 opmerking: