Collega Eveline verraste ons donderdagmorgen met deze zelf geteelde courgette. Bijna te mooi om aan te snijden maar ook zonde om dat niet te doen.
Vanmiddag aan de slag. Snijplank, pannen en alle ingrediƫnten bij elkaar gezocht en er een heerlijke soep van gemaakt.
In de koelkast lag nog een stukje paprika en 2 aardappels die er prima bijpasten.
| En zie het resultaat. |
Lekker, bij ons ging hij door de macaroni.
BeantwoordenVerwijderenLeuk zo'n blogpost met foto's, hoe heet t eindresultaat?
Het eindresultaat was een broccoli/courgette (maaltijd)soep met daarin creme fraiche en wat blaadjes munt.
VerwijderenMmm...Ziet er lekker uit! Een recept uit de Delicious?
BeantwoordenVerwijderenKijk dat is nou eens leuk! Zie je ook dat het ding echt gebruikt wordt! ;-) Leuk Gitta en lekker ook?
BeantwoordenVerwijderenIk ben bang dat de courgette plant nu toch echt aan zijn einde is gekomen....
Maar volgend jaar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Idee om het volledige recept te "bloggen"of is het recept een
BeantwoordenVerwijderengeheim (familie) recept ?
Het lijkt me heel lekker en leuk om deze soep zelf ook eens te maken.