woensdag 3 oktober 2012

GELUKKIG

GELUKKIG is het me gelukt een blog te maken en te schrijven en GELUKKIG was ik niet de enige die er moeite mee had. Ik heb jullie blogs gelezen en gezien dat er zelfs foto's bij zijn geplaatst. Mijn complimenten en ja.....dat ga ik ook proberen. Misschien kan ik binnenkort schrijven : GELUKKIG, het is me GELUKT. Dat zou me heel GELUKKIG maken.

2 opmerkingen:

  1. GELUKKIG dan maar dat het gelukt is. Kun je misschien ook nog vertellen of het lastig was om t blog te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt!Al werd je er misschien altijd even gelukkig van... ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen