Vandaag op familiebezoek geweest in Nijkerk een dorpje in de buurt van Amersfoort. Fototoestel meegenomen om wat plaatjes te schieten voor mijn blog van vanavond. De kerktoren rechts dingt samen met de Sint Stevens kerk in Nijmegen en de Grote Kerk in Breda mee naar de titel "Mooiste toren van Nederland".
En toch ook weer even langs de bibliotheek gaan. Heel goed. Knap gedaan wel, die titels onder die foto's en dan allemaal in je blogpost. Misschien moet je eens uitleggen hoe dat werkt
En toch ook weer even langs de bibliotheek gaan. Heel goed.
BeantwoordenVerwijderenKnap gedaan wel, die titels onder die foto's en dan allemaal in je blogpost.
Misschien moet je eens uitleggen hoe dat werkt
Ik geloof dat gister in de krant stond dat de kerk in Nijkerk heeft gewonnen.Jen hebt dus een bezienswaardigheid gezien.
BeantwoordenVerwijderen