donderdag 18 oktober 2012

Symbaloo

Ik heb/had Symbaloo geïnstalleerd maar ook weer verwijderd. Doordat ik iets geks had gedaan en er daardoor een pagina tevoorschijn kwam die ik vervolgens niet meer weg kreeg ben ik een beetje bang geworden. Een vriend heeft de pagina weer weg gekregen, gelukkig. Ik doe het gewoon weer met wat ik al had gemaakt bij Firefox in een balk onder de url balk.
Ik vind het jammer dat er op de bloglijst niet automatisch een bericht komt van een nieuw gemaakt bericht. Zou zoiets mogelijk zijn? Nu speur ik het blog van elke mede cursist af.

2 opmerkingen:

  1. Dat automatisch een signaaltje kan je nu net zo fijn met de rss functie van Symbaloo doen!
    Op de bloglijst is het niet mogelijk, helaas. Maar, probeer de rss functie bij Symbaloo maar eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat stukje over Kandinsky , want toen onze kleinzoon een jaar of 3 was , en bij ons zou logeren, zei hij bij de logeerkamer 'hier wil ik niet slapen,want hier zit Kandinsky".Ik denk dat dit kwam omdat er wat schilderspullen lagen.Maar het was wel merkwaardig. Ik ken hem niet , maar wel een heel mooi schilderij. Groet Vrony

    BeantwoordenVerwijderen