Twitter, Hyves en Facebook.
Vanaf augustus ben ik al bezig van oud nieuw te maken. Helaas heb ik niet van alles foto's gemaakt zoals het eruit zag. Linksboven, daaronder en schuin daaronder heb je een idee hoe alles eruit heeft gezien en hoe het wordt. Rechtsonder zie je mijn laatste project. De stoel moet nog een laatste laag en dan ga ik verder aan het bed voor mijn kleindochter. De kleur wordt rood.
Ik heb er erg veel plezier in en er gaan heel veel uurtjes in zitten, net als in de computercursus.
Twitter, Hyves, Facebook, overal naar gekeken en wat wordt er veel "gepraat" op internet. In het af en toe een blog maken heb ik best wel plezier gekregen maar erop los twitteren gaat 'm nog niet worden denk ik. Het bloggen is voor mijn gevoel privé als ik het vergelijk met twitteren en facebook.
Eigenlijk moet je het normaal gaan vinden dat veel mensen veel over je weten en veel "liken" (Facebook). Op Hyves kom je ogen tekort om alles te zien en voor je het weet zit je twee uur achter de computer. Ik heb dan het gevoel dat ik niets heb gedaan en vind dat ook heel frustrerend. Daarom is Twitter denk ik ook iets waaraan ik moet wennen. Tijdrovend. De computer wordt door mij vooral gebruikt voor snel even mailen, iets opzoeken op Google, internetbankieren, de tv gids, nieuws kijken. Allemaal dingen waarmee ik tijd bespaar. Ik vraag me ook af hoe anderen daarover denken.
Dus medecursisten, ik ben wel heel benieuwd.

Mooie collage, zowel de foto's al wat er op de foto's te zien is. Knap gedaan Gitta, complimenten.
BeantwoordenVerwijderenOp Twitter gaan we je niet vinden ? Ik vind het vooral handig om snel op de hoogte te worden gebracht van diverse zaken. Maar ieder zijn smaak natuurlijk !
Leuke collages!En je hebt het maar druk..deze cursus en meubels opleuken
BeantwoordenVerwijderenZoals je kunt lezen op mijn blog(s) heb ik ook het idee dat er veel tijd gaat zitten in Facebook, Hyves en Twitter, hoewel je Twitter natuurlijk alleen kunt gebruiken om (direct) op de hoogte te worden gesteld van door jou gekozen instanties of personen. Je hoeft dan niet te reageren als je dat wilt en bij Facebook had ik het gevoel dat er wel een reactie werd verwacht...
BeantwoordenVerwijderenWat leuk, die collage van al die opgeknapte meubeltjes. Zou je zo een website mee kunnen beginnen. Tweedehands een nieuwe kans!
BeantwoordenVerwijderenInmiddels zijn alle meubelstukken al weken in gebruik want ik reageer natuurlijk erg laat op jouw blog, maar ik ben een nieuwkomer!