dinsdag 30 oktober 2012

Eigenlijk weet ik niet meer wat ik gedaan heb maar het is uiteindelijk gelukt mijn foto collage van Ameland op mijn blog te zetten. De middelste foto is een zoekplaatje. Ik was van plan heel veel foto's te maken tijdens mijn vakantie maar mijn fototoestel is kapot gegaan. Vandaag het geheugen van de camera in mijn laptop geplaatst en geprobeerd de foto's die nog niet op mijn externe schijf stonden daar op te zetten. Het is me niet gelukt dus daar moet ik nog raad om vragen. Tijdens het selecteren van de foto's dacht ik steeds dat ik moest slepen maar het bleek dat ik de ctrl knop ingedrukt moest houden en ja.. toen was het snel gebeurd. Ik ben door mijn vakantie wel wat achter geraakt. Vanavond ook media wijsheid doorgelezen maar nog lang niet alle links aan kunnen klikken. Het is inmiddels weer 23.50 uur geworden en ik ga stoppen. Donderdag weer verder.

2 opmerkingen:

  1. Misschien ben je nog niet helemaal bij met de cursusstof maar je houdt ons wel mooi op de hoogte van belevenissen en vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan hoor die collage maken!

    BeantwoordenVerwijderen